• dostawa warzyw i owoców Warszawa

  • SSL Bezpieczne zakupy

  • Szybka wysyłka

  • Korzystne ceny

  • Sprawdzona jakość

Nowości
Limonka, 4kg karton
Limonka, 4kg karton
55,00 zł
szt.
Papryka czerwona, karton 5 kg
Papryka czerwona, karton 5 kg
65,00 zł
zestaw
Granat, 10 sztuk
Granat, 10 sztuk
52,00 zł
zestaw
Ogórek gruntowy, torba 10kg
Ogórek gruntowy, torba 10kg
65,00 zł
zestaw
Arbuz
Arbuz
41,30 zł
szt.

Promocje
PONAD 30 LAT DOŚWIADCZENIA W DOSTARCZANIU ŚWIEŻYCH WARZYW I OWOCÓW

Dostawy warzyw i owoców warszawa

Pomidor – co kryje w sobie używane na co dzień warzywo
Pomidor – co kryje w sobie używane na co dzień warzywo

Pomidor jest jednym z najpopularniejszych warzyw nie tylko w Polsce, lecz także na świecie. Dla wielu jest oczywistym wyborem i z pewnością nie często zastanawiamy się, jak bardzo pomidor właściwie jest zdrowy? Powszechnie wiadomo, że jest to warzywo bogate w potas, ale czy kryje w sobie więcej drogocennych składników?

czytaj całość »
Cebula: dlaczego warto po nią sięgać?
Cebula: dlaczego warto po nią sięgać?

Być może nie każdy przepada za jej smakiem, być może nie każdemu z nas odpowiada jej zapach. Warto jednak się przemóc i sięgać po cebulę regularnie. Dlaczego? Bo to zdrowe warzywo może nas wspierać w walce o zdrowie. W jaki sposób?

czytaj całość »
Dlaczego jeść jabłka?
One apple a day keeps the docktor away

W języku angielskim funkcjonuje powiedzenie: "One apple a day keeps the docktor away", co tłumacząc dosłownie,  oznacza: jedno jabłko dziennie trzyma lekarza z daleka. Czy jedzenie jabłek może być zatem receptą na zdrowie? Zdecydowanie tak! Bez względu na to, po jaką odmianę jabłek sięgniemy — dobrze jest je spożywać każdego dnia. Na surowo, gotowane, jako dodatek do sałatek, pieczone, suszone... sposobów wprowadzenia jabłek do codziennej diety jest całe mnóstwo, a korzyści z takiego nawyku nieocenione. Jedzmy jabłka codziennie. 

czytaj całość »
Dlaczego warto jeść owoce i warzywa?
Dlaczego warto jeść owoce i warzywa?

Dlaczego warto jeść owoce i warzywa?

Są źródłem wielu witamin, minerałów czy innych składników odżywczych, takich jak na przykład błonnik. To te zdrowe węglowodany, które w porównaniu do tych przetworzonych cukrów, można jeść garściami. Będą miały bardzo mało kalorii w 100 g, sycą, są słodkie, podobnie słodkie jak wszystkie inne chemiczne słodycze, a dostarczają samych dobrych i drogocennych składników. Według dietetyków powinno się je włączać do każdego posiłku w sporej ilości. Owoce wspaniale nadają się do porannej owsianki, południowego smoothie. Surówka z ziemniakami to bardzo częsty popularny, obiadowy posiłek, zaś słodki, wysokokaloryczny deser możesz wspaniale zastąpić garścią ulubionych owoców. Gorąca zupa krem ze zblendowanych, ugotowanych warzyw albo chłodnik to doskonały przepis na super wartościową kolację. Co można jeszcze zrobić z warzyw i owoców, w końcu jakie właściwości prozdrowotne mają?
czytaj całość »
A może... winogrono ?
A może... winogrono ?

                </div>
                                    <a class=czytaj całość »
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl